09 oktober 2006

Da Eirik møtte Harald

Her er historien om da Eirik møtte Harald:

På lørdag var Stian, Hanne, Jostein, Kristin, Lars og Eirik på show. Tidenes show! Team Eckbo!
Etter vi hadde gått derfra fant Eirik* ut at han hadde glemt igjen capsen sin på showet. Han løp tilbake for å finne den igjen. Da han kom inn traff han plutselig på en av heltene. Harald Eia stod framfor ham i levende person! Eirik dristet seg ut på en samtale:
Eirik(finner fram mobilen sin): "Unnskyld. Kan jeg ta et bilde?"
Eia: "Ja... Men da må du bli med ut og hjelpe meg å dytte i gang bilen."
Eirik(smiler, men begynner å tvile litt. Tuller han?) : "Jada... eeh, seriøst?"
Eia: "Jaja."
Eirik: "Ja, jeg blir med, jeg."
Eia: "Takk, det hadde vært kjempesnilt."
Eirik tar et dårlig bilde, og gidder ikke mase om å ta nytt. Eia har sikkert nok av folk rundt seg som maser om autografer og bilder.
Eia og Eirik går ut til bilen. En sliten stasjonsvogn.
Eia: "Vent litt..." (vrir om nøkkelen.) "Nei, den starter ikke i det hele tatt." (Sitter stille i noen sekunder, før han slår i rattet) "Helvetes møkkabil!"
Så takker Eia for hjelpa og tar farvel.

Det var historien om da Eirik møtte Harald



*Altså meg, for de som ikke har skjønt det. Jeg har visst bestemt meg for å tiltale meg selv i tredje person i denne historien.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig kult å treffe på Harald Eia!!!:o) Kos og lese om åssen du har det! Denne sida kommer jeg nok til å klikke innom i ny og ne:o) Ha en strålende flott dag!

Eirik sa...

Takk for du skriver:) Er mye gøyere med blogg når en får litt respons.

Anonym sa...

haha! han har dritt bil! måtte du dytte noe eller bare starta den?

Eirik sa...

hehe, den starta ikke i det hele tatt, så jeg trengte ikke dytte. den var helt dau!