04 mai 2007

Vår











































4 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig fine bilder og en veldig fin blogg!:)

Eirik sa...

Tusen takk:)

Anonym sa...

hei! takk for kommentaren=)
Jeg må si at dette innlegget var spesielt fint! Ingen ord, kun en episk fortelling om norsk natur, samtidig som det svært godt viste saueflokkens plass i det postmoderne Norge. Her stilles spørsmålene via bilder: Er det kult å være sau? Er de opptatt av merkeklær? Har de religioner? Og selvfølgelig: Hva i huleste er det jeg kan spise for å bæsje sånne små runde bæsjer??

Eirik sa...

Christer! Så fantastisk at du forstår akkurat hva jeg vil fram til med bildene mine! Folk flest ville nok trodd at jeg bare lot være å legge inn tekst fordi det var noe galt med blogger.com, men det er selvsagt bare sprøyt.

Mine tanker om de store spørsmål om sauer:
Det ER kult å være sau.
Sauer er opptatt av merkeklær, og liker best at ulla si går til Ulvang-sokker.
Noen sauer har religioner, andre ikke. Naturreligion er serdeles utbredt.
De spiser M&M for å få runde bæsjer.

Dette er selvsagt ingen fasit.