13 august 2007

Bilder tatt med mobilen

Jeg har en mobiltelefon. Den kan man ringe med. Man kan også ta bilder med den. Det er en såkalt kameramobil. Sony Ericsson K800i heter den, om jeg ikke tar helt feil. Jeg tar en del bilder med mobilen min. Kvaliteten på bildene er jo så som så. Innholdet derimot. Jeg tar nemlig fram mobilen stort sett når jeg ser noe rart eller noe veldig fint. Her er en liten samling av noen rare, noen fine, og kanskje noen helt vanlige ting jeg har tatt bilde av med mobilen min. De er ikke så veldig sorterte...


Brilleprøving på SpecSavers



Soldag for Soldal på Fløyen.




Gøyal beskrivelse.




Morsom orddeling.




Diger popcorn!




Fine blomster.




Rockeprest Bjørn Eidsvåg.




Rar fugl i dyreparken.



Albinoreke!




Stygg bil.




Fin t-skjorte




Et bilde jeg sendte til Kevin for å lokke han til Kristiansand. Merkelig nok virket det ikke.



En av mange fine kveldshimler i Kristiansand.




Publikum på Skjærgårds.




Campen vår på skjærgårds.






Gressklipperen vår på skjærgårds.



Mari midt i midten av Kristiansand.



En som kjører truck på arbeidsplassen min.



En morgen på busstoppet. Fotografi er tidsfordriv.



Kjønnsdelt automobil.



Noe fint:)



Cæsar-hytta...



Søtt par #1




Søtt par #2



Tett parkering.





Også var det ikke noen bilder rundt engang!

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg lese din blogg og, Eirik :-)