15 april 2008

To bilder og mange ord...

Hei kjære venner. Her kommer en oppdatering om litt av hvert...

Banner

Denne banneren er historie

Jeg har laget meg ny banner og ny tittel til bloggen. Jeg er tilbake fra Uganda, så derfor får dere ikke så mye mer propaganda derfra. (Men noe blir det jo, når jeg tenker meg om. Jeg har et blogginnlegg om Missions Camp 08 klart. Kanskje jeg legger det ut om noen få dager?)

Den nye tittelen er "slik jeg ser det". Bildene mine viser hvordan jeg ser verden. Ordene mine viser hva jeg mener om den. Er det greit, eller ble det litt sånn kvasifilosofisk og teit?

Studier
Jeg skal visstnok begynne å studere til neste år. Søknadsfristen er i morra, 16. april kl. 14.00 (norsk tid). Etter det kan jeg omorganisere prioritet på valgene mine fram til 1. juli.

Klikk gjerne på bildet og kikk på søknaden min:




Jeg håper og tror at min rette utdanning er blant disse ti. Jeg har selvsagt mine favoritter, men har ikke organisert alle etter hva jeg har mest lyst til.
Noen studier er veldig fine, men jeg er ikke sikker på studieplassen/byen.
Noen studieplasser er veldig fine, men har ikke helt de riktige studiene.
Og stort sett alle studier og studieplasser har både fordeler og ulemper.

Nå har du muligheten til å påvirke meg. Hva skal jeg bli, og hvor skal jeg bli det? Hva passer jeg til å bli? Hva tjener det meg at jeg skal komme til din by? Hva tjener det deg at jeg skal komme til din by? Hva tjener det deg at jeg holder meg unna din by? For det kan jo godt være jeg ikke Har du noen andre argumenter?

Send meg gjerne en mail til adressen som står på bildet. Jeg skriver den ikke her med databokstaver, for jeg er litt paranoid med tanke på SPAM osv. Du kan også sende dine meninger på Facebook eller skrive et brev eller telegram...

Hald
Før jeg blir ordentlig student skal jeg gjøre meg ferdig på Hald. Det er godt å være tilbake igjen her. I dag hadde vi Ole Brumm-dag. Litt vanskelig å forklare hva det har med Ole Brumm å gjøre, men vi brukte dagen til debriefing og å snakke om opplevelser vi har hatt. Det var ganske koselig uansett...

Nå sitter jeg i dagligstua her på Hald. Det er syv andre mennesker i rommet. Fire av dem har laptoper på fanget. Folk kommer og går i dørene mens jeg skriver. Vi er fortsatt ganske få mennesker her. Bare de norske fra Fokus og Team Nettverk har kommet tilbake. De internasjonale elevene kommer om en uke, og de norske fra Act Now kommer i begynnelsen av mai. Det er godt med en litt rolig start.

Nå er det vel snart på tide å pakke ut tingene mine. I kveld skal jeg sannsynligvis på Mandal Kino og se Lange flate baller 2. Håper den er bra...

Klem:)

4 kommentarer:

Kevin Loen sa...

jeg håper du velger alternativ 2. flott by full av flotte mennesker du kjenner og liker.

Anonym sa...

jeg håper på valg 1. bare fordi jeg vil se deg litt oftere!

mari

Anonym sa...

Det må bli alt 1, Oslo er en kanonby. You got fam. ellers også fordi det virker som du liker faget godt :)

Anonym sa...

Jeg er enig med Kevin, pluss at jeg tror studiet passer til deg:) Byen mellom de 7 fjell savner deg!
-Anette*