10 mai 2008

Hald i bilder

Det har vært alt for mye tekst på de siste innleggene mine. I dag blir det stort sett bilder. Jeg er på Hald, og jeg har det fint. Bra undervisning, fin natur og nydelige mennesker. Her er litt random bilder:


Hald ligger nærme sjøen:)


Kjetil


"?!"


En dag fant vi en bodaboda-sykkel som tilhørte Act Now:

Sammy fikset sykkelen...




... mens Faith "hjalp til".


Let's go!


Det var ikke lett å sykle på bodabodaen.


Vi hadde en norsk "bodaboda" også.


Tjohei som det går!


Pause på turen... Thiago ser på skaterne.


En annen dag bestemte Thorstein seg for å klippe seg, og å gjøre det billig:

Legg merke til de skeptiske ansiktene i bakgrunnen.


Skamklipt?


Ane klippet Bjarte. Grunn til å være nervøs?


Hevnen er søt!


Trekantdrama?


Act Now kom nettopp hjem... De var ute en måned lenger enn Team Nettverk og Fokus. Velkommen skal dere være...


Au-au-au!


"!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heia!
Det "?!" bildet så helt ut som gangen på Vestgard!=)
Klem marimari

Prince Williams Mawanda sa...

oh Eirik these r wondeful times and the pics make me miss hald so much. Tusen tusen takk til aa la meg se kordan hald ser ut naa;P.

Eg skal komme og laere alle bodaboda tactics;) hhehehe

Savner deg
prince

Malin sa...

Det ser skikkelig fint ut ! :)