18 mai 2009

Hipp-hipp-hipp


Hurra!


Hurra!


Hurra!

6 kommentarer:

Hanne sa...

Godt å få sett litt til bunadsgutten.
Han savna jeg!

Håper 17mai var like gøy som det pleier å være.
ps. jeg gleder meg ihjel jeg og. Det blir villere enn noen gang før.

Fraulein sa...

Krympa du litt på det siste bildet, Eirik?:)

Therese sa...

Så fine dere er alle sammen!

Eirik sa...

Hanne: Ja, det var litt på din bestilling jeg la bildene ut. Villt skal det bli. Jeg skal danse kalypso:D

Maja: Ja, det var nettopp det som skjedde:) Også ville jeg at de tre bildene skulle se mest mulig like ut.

Therese: Takk:)

Unknown sa...

ifjor feiret VI 17.mai sammen! det var kos:) men ser ut som du koste deg i år å!

Eirik sa...

Ja, det var kos. Både i år og i fjor. Men vi må leke sammen i sommer. Vi bor jo nesten rett ved siden av hverandre:P