29 september 2009

Alt kan sies med seks ord 7

Skogen har bedre lesesal enn Høgskolen.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Alt kan sies med 6 ord:
"Blindern kan ikke sammenlignes med skogen!"

Eirik sa...

"Det skal være sikkert og visst."
Er det Kristin som kommenterer?

Marianne sa...

Enig. Enig.

Anonym sa...

Hehe, ja hvem ellers? men var så sykt tungvint å logge inn å sånn, så valgte å være anonym...
Alt kan sies med 6 ord2:
"Jeg syns vi skal gjenta suksessen"

Eirik sa...

"Det er jeg lett med på"

Jeg forstår at du synes det er stress å logge inn(: Jeg for min del liker å gjøre ting ordentlig, selv om det koster litt mer. :P

Thor Haakon Bakke sa...

jeg er alltid pålogget på en måte, men skjønner ikke helt hvorfor eller hvordan. betyr det at jeg er pro uten å vite det?

uansett, alt kan sies med to ord.

"Bergen by"

hanne sa...

"Denne bloggen er verdt å lese!"

Eirik sa...

Hehe, takk, Hanne:)

Det kan være du alltid er pålogget fordi du bruker gmail, Thor Haakon Bakke. Det er jo ganske pro.

Anonym sa...

Er du i skogen ennå??

Randi sa...

Hei igjen. I forrige innlegg glemte jeg å skrive at det var meg,din gamle mor. Jeg føyer til at
alt kan sies med seks ord:

"Jeg vil se bilder fra skogen"

Rebecka Marie sa...

Det er så alt for sant! Dumme høyskolen.