28 februar 2007

Hva nå?




Nå blogger jeg igjen. Og i dag har jeg faktisk noen tanker også, ikke bare bilder.
Jeg skal bli noe i livet mitt. Og jeg skal gjøre noe til neste år. For tiden driver jeg og skriver en søknad til Hald internasjonale senter. Det kan bety at jeg havner i Afrika i seks måneder neste år. Hvis jeg får det som jeg vil - Uganda. Se på
http://www.hald.no/fokus.htm og http://www.hald.no/fokus/uganda_fokus.htm Også er det litt skummelt. Et halvt år i en totalt annerledes kultur. Men jeg tror noe er sikkert: Tar jeg sjansen vil jeg ikke angre. Jeg kommer til å få opplevelser som sitter hele livet. Dropper jeg det kommer jeg kanskje til å angre hele livet. Først må jeg komme inn. Og da må jeg skrive søknad, og det er kjedelig. Da er det mye bedre å blogge. Etter jeg har blogget skal jeg lese i bloggen til ei som er i Uganda nå, på den linja jeg vil på. http://www.ainamsinblogg.blogspot.com/
Etter det har jeg lyst å spille Wii, men jeg bør egentlig skrive søknad. Får se hva som skjer.
Jeg har ting å glede meg til:
- I morra skal jeg på Ylvis sammen med Åsmund. Det går i Bergen, så jeg kommer litt tidlig "hjem" til vestlandet. Også skal vi besøke farmor. Hele familien reiser. Det blir fest og glede:)
- Jeg skal til Israel om en uke!
- Jeg får forhåpentligvis tilbake allroundobjektivet mitt fra reparasjon snart.


Her hjemme i Kristiansand er det snørekord.




Men akkurat nå regner det... Det regner alltid vekk her.
I går gikk jeg og Åsmund til byen og klippet håret. Jeg turte å stille meg opp og ta litt bybilder. Her er Markensgate:

Folk og fe.

Gul klatt.


Ei dame gjemte seg bak skiltet. Men det var ikke hun jeg skulle ta bilde av.

Og plutselig da jeg så gjennom bildene oppdaget jeg noen jeg kjenner. Han ser til og med rett i kamera. Men jeg så ikke han. Hei Simen.
Nå hører jeg på klassisk. Tenk litt på det.

1 kommentar:

Kevin Loen sa...

høres spennede ut den planen din Eirik. og det er sant det du sier, blir det ikke gjort nå så blir det ikke gjort i det hele tatt.

er det foresten du som har tatt det macro bildet av blomsten, det var meget profft.