15 mars 2007

Israel 1

Nå kommer første blogginlegg fra Israel. Jeg har valgt å ta ut ett bilde per dag. Jeg har nok av gode bilder, men orker ikke legge ut så alt for mange. Kanskje kommer det flere fra disse dagene seinere.



Først ord:
  • Israel er mye grønnere enn jeg trodde
  • Det snødde i dag da vi var på vei til Golanhøydene.
  • Ellers har det stort sett vært varmt og godt.
  • Morgenbad er deilig.
  • Den ene guiden prater for mye.
  • Det er lett å komme i kontakt med mennesker her.
  • Jeg blir glad av Israel:) Spesielt av sola.



7.mars


Søte mennesker som sover på flyet.

8.mars

Basaren i Netanya. Masse liv. Folk ropte hva grønnsakene sine kostet.

9.mars


Kevin tar bilder på stranden. Fint.

9.mars


Mann som drakk på stranden i Cæsarea.


10.mars


Tel Aviv. Øyvind elsker Diasporamuseum.

11.mars


Søte Stina på Karmelfjellet.

12.mars

Måker på Genesaretsjøen. De fløy nærme båten.


13. mars


Kevin i kjortel. Arhahallamalaaaaalalalalalallalala!
Forhåpentligvis - to be continued.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Digg med Israel-tur, Eirik, har dere hatt det fint? Likte bildene godt:)
Bless!

Anonym sa...

Eirik, eirik, eirik!!
Håper livet smiler og at Israel er spennende. Jeg skjekker bloggen hver eneste dag og jeg savner deg og gleder meg veldig til å se deg i påska.
Ps.ta noen fine menneskebilder til meg da:)
Klem.klem.