06 mars 2008

Hopp


I dag faar dere bare ett bilde. Det ble tatt for en stund siden paa barneprosjektet. Jente som hopper tau...
Det er ganske travle dager for tida, saa jeg har ikke faatt tid til aa lage noe skikkelig blogginlegg paa en stund. Paa loerdag skal jeg proeve aa ta med laptopen til universitetet. Der har jeg funnet ut at de har traadloest internett. Hvis jeg faar tid til det (og internett virker) skal jeg proeve aa komme med en litt mer fullstendig oppdatering da. Men jeg lover ingenting. Absolutt ingenting. Hvis jeg faar skrevet noe skal jeg faar dere vite mer om at pappa har vaert paa besoek, at jeg har begynt aa undervise litt paa barneprosjektet og hva det er jeg skal gjoere paa loerdag kveld, som jeg gruer meg litt til...
Ha en fin dag:) Gi noen du er glad i en klem!

3 kommentarer:

Aina Marie sa...

stjerne bilde!

Hanne sa...

Idag er det søndag og den eneste planen jeg har er å skrive brev til deg!! Sorry at det går litt treigt med meg.

Eirik sa...

Takk til dere fine oslojenter for kommentarer.
Naa har jeg slettet kommentarer fra kragel og joshosho som inneholdt virus. Sorry det tar lang tid med neste blogginnlegg. Det er allerede ferdigskrevet, men jeg har ikke hatt tid til aa legge det ut ennaa.
Ha en nydelig daG!