21 juni 2008

Mer enn tusen ord...

I dag var jeg en tur i byen med broren min, Åsmund. Vi spiste kebab og drakk brus. Det var godt. Da vi gikk oppover Markens så jeg en lapp som lå på bakken. På den stod det:


"Et bilde sier mer enn tusen ord,
så lenge det ikke blir liggende på dataen din."
.
Det var sikkert baksiden av en reklamekatalog fra en fotobutikk. De skulle ikke få tjene noen penger på meg*, men jeg tok oppfordringa likevel. Jeg har tusenvis av bilder liggende på dataen og eksterne harddisker, som ingen får se. Så her er noen bilder fra mai. Jeg plukket dem ut ganske på måfå. Jeg tenkte først at jeg skulle lage en serie med portretter, men så så jeg en fin løvetann, og så gikk den planen i vasken. Nå ligger ikke bare bildene på dataen min, men ute på den store verdensveven, så hvem som helst kan kikke på:
.
Med luesveis og røde kinn:)



Paparazzibilde av Thiago.

Skummel tv.


Helene kan hoppe.


Åsmund kan spille gitar. Han kjøpte seg denne for bare et par måneder siden, og er allerede dritflink.





Den 25. mai spiste vi julemiddag. Både jeg og bestefar tilbragte jula i varmere trakter, uten tilgang på julebrus og pinnekjøtt. Det måtte vi gjøre noe med.


Sissil har et eple på magen.


Kristin står i døra og snakker med noen fra Uganda. Det er "banange" og "bambi" i annenhver setning:)


Oda er prinsesse.


Sak vil ha foten til Torstein?


To føtter, og Marija sitt hode.


Tord er lol.














Mann i Furulunden er lol.

*Så lenge de ikke var Japan photo, for jeg var faktisk på vei dit med en filmrull. Snart kommer det vel analoge bilder på bloggen:)

Sånn. Det var litt av hvert. 18 bilder = mer enn 18 000 ord.

Takk for at du ville kikke på.

5 kommentarer:

Tord Øygard sa...

:|

Inger Johanne sa...

Halla! Jeg så du hadde oppdatert bloggen din igjen, så innmari kult! Du er flink assa!:-D

Kom til å tenke på at jeg savner deg skikkelig jeg Iric... :-( Håper alt står bra til med deg.:-)
Klem klem ;-)

Helene sa...

Hei Eirik. Jeg liker bloggen din. Jeg titter innom støtt og stadig. Så vet du det. Jeg skal bli flinkere til å legge igjen kommentarer kanskje?! Mye bra bilder i hvertfall!! Du er kul :)

Eirik sa...

Tord: haha:D

Inger Johanne: Tusen takk:) Jeg savner deg også, Joana. Jeg har det veldig fint, jeg. Klemmer tilbake.

Helene: Takk, takk:) Det var fint å høre. Jeg blir alltid glad for kommentarer. Jeg skal prøve å være flink og kommentere hos deg også. Du er kulere:D

Aina Marie sa...

fantastisk! Særlig de med løvetannen som avblomstrer i solnedgang!

God sommer:-)