25 mai 2010

Grünerløkka

Yo!

På søndag dro jeg og Øyvind Ganesh til Grünerløkka for å ta portretter. Vi spurte fremmede folk om de hadde lyst å være med på et prosjekt som skulle havne på en blogg og en nettside. Nesten alle var positive. Det var utrolig fint å komme i kontakt med folk på denne måten, i et land der folk vanligvis ikke prater med hverandre. Og bildene ble ikke så verst de heller.

Bare se her.

Øyvind tok alle bildene, mens jeg var assistent og flytta rundt på studioblitzen, prata med folk og skrev ned navnene deres. Vi ha tenkt å gjenta dette, kanskje et annet sted i Oslo eller i en annen by, og da kan det være jeg står litt bak kamera også:) Hvis ikke jeg bestemmer meg for å ta med en lydopptaker og lage litt intervjuer av folk.

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

Maja sa...

Like like like!!!:)

Kristin sa...

tøft!

Anonym sa...

http://foto.no/cgi-bin/articles/articleView.cgi?articleId=42896

Noen har rappa bloggnavnet ditt!

Anonym sa...

Fint! Liker de tre på syklene!

Mari_MT sa...

Ekstremt kult, veldig sartorialist over det! spesielt han med sykelen og baseball jakka. Men likte spesielt det med basketball gjengen:)

Eirik sa...

thx people:)