15 juli 2010

Ny generalsekretær i Laget

Nå har Tor Erling Fagermoen blitt generalsekretær i Laget (NKSS). Dette er organisasjonen i mitt hjerte. Vi har visjonen å gjøre Jesus kjent på skoler og studiesteder, så han blir trodd, elsket og etterfulgt. Laget er en fantastisk organisasjon, men vi har en del utfordringer for tida.


I Vårt Land ble Fagermoen utfordret på dette:
– NKSS har et synkende medlemstall og står overfor en rekke utfordringer. Hvordan ser du på det?
– Det er et stigende antall skolelag, men på studentsiden er det labert. Det trigger meg. Jeg ville synes det var mye mer krevende å gå inn i en organisasjon hvor alt er i vekst, sier Fagermoen.
Jeg digger å se at problemene med nedgang i studentlagene trigger den nye generalsekretæren. Vi trenger fornyelse, og da tror jeg faktisk den nedgangen som har vært kan være en mulighet mer enn et problem. Spesielt i Oslo.

Velkommen Tor Erling! Sammen med studentene kan du få være med å gjøre store ting med Laget:)

Ingen kommentarer: