04 oktober 2007

Gjett hvor jeg er:)

Jeg er i Uganda! Jeg har funnet meg en internettkafe. Det gjoer litt vondt aa vaere vant til norsk bredbaand naar internett gaar saa seint som dette. Loesningen min er aa skrive innlegget pa notepad mens blogger.com laster opp, i haap om aa rekke aa publisere foer mine 25 minutter er omme. Jeg har det fint her til naa. Vi hadde en fin reise hit i et stort fint fly, med masse filmer aa see paa skjermen i seteryggen foran oss. Men du er jo ikke interessert i aa hoere om et fly, er du vel? Du vil heller hoere om Uganda sier du? Ja, okei. Uganda er varmt. Veldig varmt. Spesielt inne paa denne nettkafeen. Uganda er frodig og groent, og har stoevete og humpete roede veier. I Uganda er det masse trivelige mennesker. I Uganda er det VELDIG MASSE mennesker. I Kampala bor det nesten like mange som i Norge. I Uganda har de ikke norske bokstaver som ae oe og aa, hvis du skjoenner:) Naa skal jeg bruke de siste 8 minuttene mine paa a proeve aa laste opp dette her. Saa faar jeg proeve aa finne en bedre nettkafe neste gang. I mens maa du gjerne sende meg en melding paa mitt nye ugandiske mobilnr: 00256773087326

Oops! Bare 5 min igjen. Haaper det gaar...

4 kommentarer:

Ingrid's blog sa...

Ki kati!:)

Eg sitte her oppe i kalde nor, å kjenne eg lengte ner t Kampala!!
Dåkk e så heldige, hb du vett d!:)
Hils alle på focus kontoret!!!
God bless!
Ingrid

Anonym sa...

Tenk at du e i Uganda:D Håpe du kose deg, skal fortsetta å følga med på bloggen din eg vertfall;) Guds Fred

Anonym sa...

Å...du må kose deg så utrolig masse! Håper og tror at du får noen strålende flotte måneder i fantastiske Afrika!!:o)
Gud velsigne deg og alt du tar deg til!!
Klem!

Kristin! sa...

Johoo! Synes du det er saa himla varmt her? Hmmm, ikke helt enig der. Men MASSE FOLK er det og hyggelige folk! Elsker dette altsaa.
Sees plutselig!
Hilsen to andre mzunguer i kampala