28 september 2007

Farvel så lenge!




Irish Blessing

Må din vei komme deg i møte,
vinden alltid være bak din rygg,
solens lys leke på ditt kinn,
regnet falle vennlig mot din jord.
Og må Guds gode hånd verne om deg
til vi møtes igjen.

Gammel irsk bønn, oversatt av Hans Olav Mørk



Til dere, mine gode venner på Hald:

Så var det slutt for denne gang. Jeg kommer til å savne dere. Jeg kommer til å savne Jesuskroken. Jeg kommer til å savne å sitte å gjøre ingenting i peisestua til langt på natt. Jeg kommer til å savne gode samtaler. Jeg kommer til å savne den trygge fine stemninga. Jeg kommer til å savne Praise and Prayer. Jeg kommer til å savne Faith and Mind. Jeg kommer til å savne internhumor. Jeg kommer til å savne maten.

En stund i alle fall. Men snart fylles jeg med andre tanker og inntrykk. Nye lukter, smaker, lyder. En annerledes kultur. Og du vil oppleve det samme, bare litt annerledes. Og snart er vi samlet på nytt for å dele opplevelsene våre med hverandre. 67 mennesker som har opplevd noe helt unikt.

Dere er fantastiske mennesker. Jeg ønsker alle en utrolig fin tur, en god jul og et godt nyttår. La Guds gode hånd verne om deg til vi møtes igjen.

Legg din vei i Herrens hånd,
stol på ham, så griper han inn.
Salme 37,5

3 kommentarer:

Oda sa...

kommer til å savne dine tålmodige utbroderinger om mitt speilreflekskameras fasiliteter, trass i at du snakket med en teknologisk utviklingshemmet treg-trønder.. :--) også ta vare på deg selv der i det store utland!..

Anonym sa...

Å, eirik! Jeg kommer til å savne deg også...hehe!
Jeg kommer ihvertfall til å savne å kunne gå ute i mørket, og komemr til å savne russebuksa...;) Når jeg tenker på det var det egentlig himls greit på Hald!
Kristin

Eirik sa...

Takk for kommentarer:)