22 desember 2008

Noe å blogge

Jeg ble plutselig fast bestemt på at jeg skulle blogge. Men jeg vet ikke helt hva det skulle vært? Jeg sjekker i arkivet etter et bilde.

Ingenting av interesse. Jeg har litt lite plass på dataen, så har ikke lagt inn bilder på en stund.

Jeg sjekker i minnekortet som står i dataen.

Der var det noe. Idyll i Hald-huset:

Grøtkos en dag i oktober. Lisbeth og Margrethe.


Kristin og jeg.


Hehe, også fant jeg et fint bilde i mappa "Rare bilder" på skrivebordet:

Kjetil på Hald. Tror det er Ane til venstre og Stine til høyre...

Men nå kom The Office på TV. Jess!

God jul!

5 kommentarer:

Kevin Loen sa...

likte det siste bildet, var merkeligt ^^

Unknown sa...

Ditto:)

Thiago sa...

Just having fun!

Vegard Tjørhom sa...

Det e mine sandaler og sokker te venstre! Endelig. Det va lenge si eg fekk innpass på bloggen din Eirik!

Eirik sa...

hehe:) sorry mac! du får komme og henge litt her hos oss, så skal jeg blogge en hel bildeserie av deg:P