27 februar 2009

Alt kan sies med seks ord 5

Hver dag blir fortiden mer uoversiktlig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eg tykkjer setninga krev 9 ord: (For)hver dag (som går) blir fortiden mer uoversiktlig. Min kommentar vil elles vera at i "historiens lys" kan ting verta tydlegare. Då er kan henda uviktige ting sortert ut?

Eirik sa...

Hei:) Takk for kommentar.
1. Siden du forstod setninga, mener jeg den ikke trenger flere ord:)
2. Det er en fin tanke. Men det kan ofte være sånn som mewithoutYou synger det:

"[...] I have a hard time
Remembering all the things that I should remember
And a hard time
Forgetting the all things that I am supposed forget. [...]"

Men i dag synes heldigvis fortiden litt tydeligere enn for en uke siden.

Unknown sa...

Jeg liker å se på det slike "pappa" sa.. det er en mye koseligere tolkning av det:) jeg

Eirik sa...

Helt enig Iselin. Det er mye koseligere. Men det er ikke alltid like sant.

Men hver dag får man nye minner. Det er bra. Og hver dag får man mer erfaring.

:)