02 februar 2009

Kjedeblogg?

Jeg har blitt utfordret i en slags kjedeblogg. Det ligner litt på et kjedebrev. Men det sa hverken at jeg ville bli lottomillionær hvis jeg tok blogga det videre eller at jeg ville kræsje med en buss hvis jeg ikke gjorde det. Da er det jo greit.

Så her er min versjon:

Jeg fikk en utfordring av Helene:

- Gå til Mine Bilder/mapper
- Velg den 6. mappen
- Finn det 6. bildet
- Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
- Inviter 6 nye og link til dem. Gi dem beskjed om utfordringen. 

Her er altså bildet mitt. Det er tatt 23. August 2007, da jeg gikk på Hald Internasjonale Senter. Nagib fra Peru lærer seg norsk. Det ser ut til at Ragnhild prøver å hjelpe han. I bakgrunnen sitter Vegard og Jan Kristian og sysler med hvert sitt. Visste dere forresten at Jan Kristian er forlovet? Gratulerer Jan Kristian!

_____________

Så nå er det min tur til å utfordre noen andre. 

Jeg utfordrer følgende:

Margot
Kathrine
Christer
Hanne
Iselin
Kevin

Jeg gir ikke beskjed, så dette blir kanksje heller en test på om dere leser bloggen min;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

På denne dagen var det 20 år siden vi bar deg til dåpen.

Anonym sa...

...altså på dagen 20 år før bildet ble tatt.

Eirik sa...

hehe:)

Unknown sa...

jeg leser!;) litt morsomt