05 mars 2009

12 bilder


7. januar: Pappa i godstolen min, med beina på puffen.


10. januar: Johannes is looking HOT.


17. januar: Torstein heller snø på Margrethe. Inger Johanne prøver helhjerta å stoppe han.


18. januar: Johannes spiller pommes frites-spillet vi fikk av Kristin til jul. Han taper. (Med vilje.) 


24. januar: Åse Marie henger i trappa vår. Det er fint å ha naboer.


25. januar: Oda og Leonardo DiCaprio. Det er fint å ha drømmer.


31. januar: Vi spiller Brainstorm på svensk. Tom Eirik og Erlend sjekker ut svenske ord på Google. Ting heter ikke det samme på svensk som på norsk.


10. februar: Jeg forstyrrer Oda mens hun snakker i telefonen, studerer og drikker te.


12. februar: Vi dro på Golden Goal med klassen. Mathias og Drillo er bff<3


13. februar: Jeg har pynta veggen min. Tusen takk for bamsen Kristin (neida, ikke samme Kristin som i stad. Men det ser ut som kristiner er flinke til å gi gaver.)


21. februar: Kristin er søt i snøen.


21. februar: Vi spiser grøt og fenalår i Solkroken.


24. februar: Vi har pølseisbrusogkakeavslutningsfest for Ane. Fra venstre: Lisbeth, Kristin, Oda, Johannes, Espen, Margrethe, Ane, Kristian og jeg.

:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA! Sjå på Mosdøl på det siste bildet... Trur eg ler meg skakk...

Til bursdagen min ønsker eg meg samme evne som deg til å ville, og til å kunne, ta bilder...

Therese sa...

Åh, så koslig dere har det!! Jeg kommer en tur på besøk en gang!

Eirik sa...

Vegard: Margrethe er min favoritt på det bildet også. Og Johannes som en god nummer to:) Du får bare krysse fingrene og håpe du får fotointeresse til bursdagen da.

Therese: Ja det har vi:) Du er hjertelig velkommen!

Unknown sa...

feelgood-bilder!

Anonym sa...

hvem er hun DØDSSØTE som TYDELIGVIS har noe på G med leo?

Anonym sa...

Digger bilder!! Du er go eirik:o)