30 mars 2009

Congratulations! You are visitor number 10 000! You won!


Jeg vil gi Thor Haakon all den cred og props han fortjener. Han var nemlig gjest* nummer 10 000 på bloggen etter at jeg begynte å telle. Congratulations! You won your own blog post!

*(Eller, han gjennomførte vel egentlig bare opplastning nummer 10 000.)

Har du forresten lagt merke til at Thor Haakon ligner ganske mye på en av verdens kuleste tegneseriefigurer? Se her:

Så sånn var det! Heia Thor Haakon! Thor Haakon er kul og veldig bergensk. Gi han en high five hvis du treffer på han!

7 kommentarer:

Anonym sa...

high five og knips!

Eirik sa...

:D haha.
right back at you!

Kristin! sa...

Wow, det e kult!! Kred til TH! han e kul! Men du må jo også være litt kul da, hvis du har hatt mer en 10000 besøkende på bloggen! E sier hurra for begge e=)

Eirik sa...

Ja, jeg er litt kul. Men ikke kulest. Du er kulere, for eksempel. Og Thor Haakon også.

Hanne sa...

Morsomt! Jeg har alltid sagt (eller hvertfall tenkt) at han er typisk tegneserie-figur!!
High Five skal bli!

Gleder meg til å se deg snart Eirix

Thor Haakon Bakke sa...

endelig så jeg dette berømte innlegget. å bli sammenlignet med en karakter fra MAD er jo høydare.

om vi dessuten skal snakke om hvem som er kulest vil jeg nominere hanne også. du har vel forresten ikke bare tenkt det, men sagt det 3-4 ganger :)

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra