15 februar 2010

Monorail cat

Jeg leste følgende i en av årets pensumbøker, "Don't make me think":
When a cat is dropped, it always lands on its feet. And when toast is dropped, it always lands with the buttered side facing down. I propose to strap buttered toast to the back of a cat; the two will hover, spinning inches above the ground. With a giant buttered cat array, a high-speed monorail could easily link New York with Chicago.
 Moro.

Her er et bilde av en monorail cat fra icanhascheezburger.com:



Den er ikke drevet av toast. Men den funker likevel.
Her er noen flere:



























Mhm.

Det er lenge siden jeg har blogga. For dataen min er ødelagt. Når den kommer tilbake fra reparasjon skal jeg blogge bilder. Nå sitter jeg på skolen. Vi har vevpublisering. Jeg burde kanskje følge bedre med. Men jeg blogger nå. Jess. Og jeg har det fint, forresten. Livet er bra. I helga kom Johannes på besøk. Han bodde jeg med i fjor. Her er et gammelt bilde av han:













Så helga bestod for det meste av å henge med Johannes og andre folk. Og spise. Tapas. Hjemmelaget cheezburger. Boller. Kake. Suppe. Masse god mat. Masse bra folk. Fantastisk.

Andre høydepunkt i det siste har vært:
- Fine møter med Laget på HiO
- "Snakk om tro"-konferanse i Kristiansand. Inspirerende og intenst.
- Dugnad på Bjølsen. Vi har bygd et kjempelerret.
- Visjonskveld på Bjølsen. Inspirerende.
- Spiste ugali hos Isaiah og Ruth. Jeg ble veldig mett.
- Eli Marie på besøk. Taco.
- Var ute og delte ut te og boller til tiggere en lørdag, med Laget. De fleste ble veldig glade.
- Skiturer med Kristin. To sånne.
- Huskonsert på Staffelds
- Konsert på mono med en annen Kristin.
- Borderlands på Playstation 3 med Bjarte. Pew-pew-pew!
- Dokumentarseriene "Det nye landet" og "Blod, svette og take-away" på NRK. Jeg begynner å bli veldig glad i NRK.
- Spillkveld hos Margrethe

Det var altså litt fra de siste ukene. Jeg har sikkert glemt andre viktig høydepunkt. Skriv gjerne en kommentar og minn meg på hva jeg har glemt!

Frem til jeg får blogga igjen vil jeg anbefale årets kuleste blogg: fidjeTV

Jepp. Ha en fin dag. God bless.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heia NRK!
Heia Laget HiO!
Heia deg!
:)

Helene sa...

Hallooooo. Du glemte HaldOslo-treffet vel.. selvom du var der ikke så altfor lenge da. Rakk du egentlig å spise kake??

Håper vi ses til helgen:)

Eirik sa...

Og HEIA Margot!

Hei, Helene:) Ja, det glemte jeg. Sorry. For det var virkelig et høydepunkt. Og jeg fikk kake. Og vi så hverandre i helga.

Hurra

Eli Marie sa...

Takk for taco!! Var utrolig kos å se deg igjen! (selvom det begynner å bli en stund siden) Gleder meg til å se deg igjen, i påska kanskje..!?