08 april 2007

Bilder igjen

Nå var det plutselig veldig mange ord på bloggen min. Så jeg får demme opp med litt bilder igjen. Våren har kommet til Kristiansand. Eller det vil si, den hadde kommet til Kristiansand, men da jeg våknet i dag og så ut vinduet var det snøvær. Stabilt.
I dag er det første påskedag. Han er oppstanden! God påske!

Her er noen bilder fra de dagene det var vår:

31. mars - Ute og leker meg med makroen:



Hageblomst på dongeribukse.


Naboens hageblomst. Uten bukse.


Gåseunger? Heter det det?


Strå på en myr.


Frisk vårluft i lungene. Æsj. Søppel er det også.


De hang fra et tre. Fint.

2. april - Vårtegn


Åsmund med Post-its foran øynene. Et sikkert vårtegn.


Erter fra middagen. Vi spiser alltid middag på våren. Stort sett hele året egentlig. Mat er godt.

3. april - fjernsyn


Når det blir fint vær må vi ta tven ut.
Ok, den var gått i stykker og skulle kastes.

Denne tven fungerte fremdeles. Er ingen grunn til å la være å kaste bort tid til skjermen bare fordi det er vår.
.
5. april - Ut på tur, aldri sur og sånn
Utsikt fra Kvarenes.

Mmm, appelsin!

Her er jeg. Vind i håret. Hurra for sola! (selv om bildet ble utbrent.)

Natur og sånn.
.
.
.
Takk for at du gidder å titte på bloggen min. Legg gjerne igjen en kommentar. Er litt greit å vite om det er noen som ser på det jeg legger ut i det hele tatt:P

7 kommentarer:

Unknown sa...

Hei hei! Fine bilder du har lagt ut! :)
Ha ein fortsatt fine ferie!

Anonym sa...

Følger med!
+5 respekt fra Dag Eirik!

Eirik sa...

Takker. Tar imot alle ønsker om fin ferie og ekstra respektpoeng med stor glede!

Anonym sa...

Jeg ser på! Keep it up! :) Magnus.

Anonym sa...

Me likey ^^

KAKE! (jeg gikk lyst på)

Anonym sa...

e ser e ser!!!

(Iselin)

Anonym sa...

Heisann Eirik! Kult å kunne titte innom bloggen din og se åssen du har det! Kjempe gøy at du legger ut bilder! Et bilde sier mer enn 1000 ord:o)