01 april 2007

Israel 3

Da var vi hjemme igjen. Vi fra Kristiansand reiste i ca 25 timer fra Eilat til Kristiansand.
Israel var et fantastisk land. Jeg kommer nok med flere bilder og opplevelser seinere. Her er de siste bildene fra dag til dag. Det var ikke så mye spennende å ta bilde av i Eilat, så jeg hadde ikke noe særlig bra bilder å velge fra... Men jeg vil gjennomføre prosjektet jeg begynte på - så værsågod:

24. mars

Hotellrommet i Eilat. Stig Arild gir Iselin en omgang med the Pleasureator.
God hodemassasje.


25. mars

TV, Pepsi, beachball og klær til tørk. Komplett uinteressant. Beklager

26. mars

Endelig grunn for å ta med kameraet ut. Vi dro på fjelltur.
Pass på du ikke faller utfor nå Jens.

27. mars

Æsj. Alt for søtt.

28. mars

Jens ved boblebadet. Sondre i boblebadet. Jenter på boblebadet.

29. mars
0 bilder. Masse sol.

30. mars

Kevin og Iselin i soloppgangen på Ben Gurion flyplass. Klokka er 05.40:)

Israel<3
Jeg må tilbake en gang.


Ingen kommentarer: