23 november 2007

Picture, please!

I forgaars hadde jeg litt tid til overs. Jeg gikk en tur for aa knipse litt.


"Hey Mzungu! Wait take us a picture!"


Posering.


A lonely ride... Det er ikke ofte man finner saa tomme veier i Uganda.


Mamma lurte litt paa hvordan kveldshimlene ser ut her. Stort sett ser jeg bare murer og hustak, siden ugandere vet aa beskytte husene sine. Himmelen var ikke saa fint paa ordentlig. Jeg har jo lekt meg litt da jeg redigerte. Men det var ikke saa verst heller.


The fields.


Cock fight!

-Sebo, I need a photograph!
-Okey.
- Thank you. Heheheheheheh.
Det var visst morsomt aa se bilde av seg selv:)



Som jeg sa. Murer overalt.


Og saann ser huset vaart ut. Stort nok til aa vaere romslig og lite nok til aa vaere koselig. Vi lever godt.


"Eric? Can we play ball?"

Saa saann er det. Steike det saa teit ut uten norsk å. Hehe, den kopierte jeg fra en mail. Naa er det godt aa vite at vi har hatt kurs i skriving her. Mr. Bobbet sa vi maatte aldri legge ut foersteutkastet av noe, for ting kan alltid forbedres. Dette kan nok forbedres til de grader. Men det skjer ikke. Beklager...

Det er en fin dag forresten. CHOGM er her. Nesten ingen folk i byen. Null trafikk i sentrum. Lufta kjennes friskere. Internettkafeen er tom (det vil si halvfull), saa ting gaar kjempefort. Jeg og Janki skal stikke og bowle snart, hvis ikke det er noen veisperringer eller andre CHOGM-ting som hindrer oss. Dette er en bra dag. Det maa du ha ogsaa!

5 kommentarer:

Janki sa...

halla.

Kule bilde.

Ps: ej knuse deg i bowling.

Helene sa...

high five;)

bra bilder.
jeg liker bilder.
det gjør du også.
love.

Eirik sa...

:) hvem vant Janki?

High five!

Unknown sa...

E liker brillene dine e! gleder me til ål se de på ordentli;) så liker e bildene dine å. E vil spille ball med han lille!

Eirik sa...

Takk skal du ha Iselin. Jeg gleder meg til aa se deg igjen gjennom brillene ogsaa!