10 januar 2009

2008

Hei kjære lesere. Inspirert av Therese vil jeg nå oppsummere 2008 i listeform. Jeg utvikler ideen litt og tar året måned for måned:

Januar:
- Gikk inn i året med lovsang og bønn på en hvit strand i Zanzibar
- Var to dager i Kenya før vi ble evakuert fra opprørene
- Infield i Jinja, Uganda

Februar:
- Fototur med Joel i slummen
- Hadde min første undervisningstime på barneprosjektet
- Kræsja med en gris
- Besøk av pappa og Tor, og dro på Safari i Tanzania

Mars:
- Klippa håret i Uganda, og endte opp med å se ut som en Beatle.
- Var med i Afrostone sitt lovsangsteam på konferansen ”Supersonic Bombardment of the Holy Gospel”
- Var på FOCUS Uganda Mission Camp

April:
- Var involvert i en biljakt!
- Tok farvel med Uganda:(
- Sa hallo til Norge og Hald:)

Mai:
- Koste meg godt, og lærte masse på Hald
- Feiret 17. mai med venner i Bergen
- Spiste julemiddag med pinnekjøtt i helt feil måned.

Juni:
- Bestemte meg for ikke å kjøpe klær på et år
- Afrikansk aften på Hald
- Hald-dag på Hald
- Farvel til Hald og alle de gode vennene mine, med tårer i øynene og klump i halsen
- Begynte sommerjobben hos Fiskeeksperten Reinhartsen

Juli:
- Jobbet alt for mye
- Tredagers bryllup i Hardanger. Sindre og Jorunn ble ett!

August:
- Var endelig ferdig med å jobbe.
- Slappa av litt på hytta
- Var leder på LS (Lagets lederdager i nord)
- Begynte på Medier og kommunikasjon på HIO
- Flytta inn i Hald-kollektivet

September:
- Ble etter hvert en del av Bjølsen misjonskirke
- Feira bursdagen til Hanne med tur til Tusenfryd

Oktober:
- Lagde radioprogram om =Oslo på skolen
- Besøk av Kjetil og Hald-fest i Hald-huset

November:
- Så snø for første gang på et og et halvt år
- Leverte eksamensfilm
- Startet studentlag på HiO. Vi er en liten gruppe på tre stykker. (Kvalitet er langt viktigere enn kvantitet.)

Desember:
- Slitsom eksamensjobbing
- Spiste helt enorme mengder grøt
- Feiret jul med familien!

Et fint år. Tenk alt jeg har fått være med på! Og det er masse jeg ikke har fått med. (Som for eksempel de mange fine søndagsturene og alle de gode filmene jeg har sett på kino.) Jeg er utrolig takknemlig for alt jeg har opplevd. Gud være lovet! Amen.

:)

3 kommentarer:

TorsteinPettersen sa...

Litt kjedelig kommentar dette. Men hvordan får du til sånn reaction under postene dine?

:)

Eirik sa...

Det går greit:) Du går inn på layout og trykker på posting-boksen. Så fikser du det inni der et sted:)

Anonym sa...

Hehe, du kræsja med en gris..
Og laget-kvaliteten er konge! :)