03 januar 2009

Nyttårstur

Forrige nyttårsaften feiret jeg på en hvit strand på Zanzibar. Nyttårsaften 2008/2009 feiret jeg på Hovden, sammen med Jostein, Jostein, Oddgeir, Lars, Simon, Eirik og Aleksander. Her er litt bilder fra turen:

30. desember 2008:


Vi fikk motorstopp på veien. Oddgeir påpeker at Mercedesen hans ikke er en vinterbil.


Lars sparte masse penger på en Dumle-is til bare 8kr. Den snille bensinstasjonmannen ringte falken, og gav Eirik en gratis kaffe.


Jeg gikk på do, og fant dette kule gamle skiltet. Jeg fulgte rådet.

Etter en stund kom Falken-mannen og spurte oss hva som var galt. Oddgeir sa at bilen ikke startet, og at han hadde prøvd på nytt for bare to minutter siden. Falken-mannen lente hånda på bilen og ba Oddgeir prøve igjen. Wroom-wroom. Så virka den igjen. Snakk om varme Snåsa-hender:P

Vi kom oss fram, kjøpte masse mat, tok en tur i badeland og dro tilbake til hytta og lagde lasagne.


Jostein er klar.


Eirik sender maisen.


Eirik danser, enten til Bjørn Eidsvåg eller Roland Cedermark. Det var de eneste to CD-ene vi hørte på. Bjørn Eidsvåg må ha snurra minst 15 ganger.


Selvportrett.


Jostein Bratland i et slag monopol.


Jeg og Eirik var på lag. Vi leda helt sykt fram til det var omtrent en time igjen av spillet. Vi hadde syv hoteller og nok av cash. Etter det husker jeg ikke så mye mer:P

31. desember 2008:

Oddgeir er ute.

Simon, Eirik, Jostein, Jostein, Orkel og Aleks. Disse dro i bakken, mens jeg og Lars ble hjemme og holdt varmen i kroppen og hytta.


Etter bakken spilte Simon og Aleks kinasjakk.


Lars og Aleks venter på festmiddagen på kvelden.

Hele gjengen. (Beklager blitsen. Oddgeir og Jostein ble litt uskarpe da jeg brukte 1.4 i blender)

God mat:) Indrefilet av svin, stekte grønnsaker, fløtegratinerte poteter, peppersaus og soppstuing. Nom-nom-nom-nom-nom!

1. januar 2009:

"20091"? Neida."2009!" Vi feiret med stjernerap og lavtflyvende fyrverkeri uten pinne.

Mafiaboss Fidje feirer med sigar.

Frokost med egg og bacon. Nam.

Fin tur. Fin gjeng. Skikkelig hyttekos:) Så dro vi hjem igjen. For mer informasjon, se novellen Simon skrev i Kåsi sin hyttebok. (For, ja, det var på Aleksander sin hytte vi var på.)


Jessør! Godt nyttår!

8 kommentarer:

Kevin Loen sa...

Eidsvågen og Cedermark, det er jo trubadurer på øverste hylle. men etter 15 ganger gjennom sjiven til Bjørn bør du vite hva som er mysteriet du? eller koffer, Koffer?

koseligt å lese, fortsett med det. liker at det er andre der ute som fortsatt ranter løst og fast på nette med bildetilbehør.

Anonym sa...

fett fett!!
det var sikelig hyttekos og lese dette!

nydelig bider synes jeg!
snx.

Unknown sa...

åå så koselig det så ut! creds for kreativ self! godt nyttår:)

Anonym sa...

Digg! Ser ut som dere koosa dere! Neste gang blir jeg også med...selvom det da ikke blir en guttetur lenger;o)

Siri Beate sa...

Så kult!! D hørres supedupert ut. Veldigt kule bilder!! Me like! You flink!!!

Sjekk min blogg og, då... ;o) siribeatesinblogg.blogspot.com

:o)

Therese sa...

Herlig:) Godt nyttår til deg også!

Eirik sa...

Seks kommentarer! Wow. Tusen takk:)

Kevin: Fantastisk musikk er det. Jeg skal fortsette blogginga. Er jo lett det når folk leser og kommenterer.

Fidje: Skikkelig hyttekos!

Iselin: Takk! Jeg tok det helt selv:)

Eli Marie: Koselig var det og koselig blir det!

Siri Beate: Thx! Jeg skal sjekke bloggen din også. Lenge siden jeg har truffet deg nå:/

Therese: Og til deg også også!

Anonym sa...

tror det var bra at ikke jeg kom å ødela denne flotte gutteturen:) kjekke gutter som farmor ville sagt;)