09 april 2009

100!

Når jeg logget på blogger.com i dag så profilen min sånn ut:


Og når snart trykker på  , kommer "99 posts" til å være bytta ut med "100 post."

100 posts.

Hurra! Jeg har bloggejubileum!

Nå må det riktignok nevnes at 4 av de 100 innleggene er helt like, etter at en datamaskin på en nettkafé i Uganda ikke helt ville samarbeide. Så det er vel egentlig bare 96 forskjellige innlegg. Men likevel. 100 posts. Jubileum. Kult. Det må markeres!

Men hvordan? Kanskje med skrift i mange farger? Ja, garantert med skrift i mange farger. Også skulle jeg gjerne hatt et bilde som passet inn. Mads Eriksen pleier å lage feiringsstriper hver gang han runder hundre M-striper. Sånn som denne:




Men jeg kan jo ikke lage tegneseriestriper. Og jeg gidder ikke lage noe grafikk heller. Derfor velger jeg å bruke et bilde fra konfirmasjonen min, der jeg er i sentrum:



Hurra for meg!

Hmm... Ble det litt for mye? Det ble litt mye meg meg meg kanskje. Jaja, det får bare være. Jeg tar gjerne imot gratulasjonskommentarer:) Og kanskje en kommentar som sier hva DU har gjort i dag, så det ikke blir så meg-fiksert.

Ha en fin påske!

7 kommentarer:

Lena sa...

Grattis med et stort jubileum! Jeg er imponert over antallet... selv har jeg vel kansje 20. Hehe... God påske! :) Kos deg!!

Kjetil sa...

Det var en fin hvit skjorte du hadde på deg;)

Grattis Eirik! blogging er bra!

Hanne sa...

WOAOAOAW! da blir det pizza på meg idag altså.
Gralla:):)

Lisbeth sa...

Så bra Eirik, jeg er stolt av deg. Kan du ikke ta med det konfimasjonsbilde inn til huset så kan vi ha det også i tillegg til det vi har oppe på badet? Kanskje vi ret og slett alle egentlig burde ta med sånne bilder?

Eirik sa...

Takk for kommentarer peeps:)

Hmm... God ide Lisbeth. Du er full av gode ideer:) Jeg har det på dataen, så tar det med!

Siri Beate sa...

Hurra for deg!!!! D må ver lov å ver litt jeg-fokusert av og t! Når du har 100 blogginnlegg, f.eks. Idag har eg sagt hadet t kjeresten min, så har vore på besøg! Og ska snart sidda på kystbussen i 5 timar... wheeee... Ha ein fine dag. Klem

Anonym sa...

Gratulerer Eirik!
Har du fått like mange klemmer?
Uansett, så får du hvertfall en her: *KLEM*

Anette:)