20 april 2009

Min venn, Ole


Dette er Ole.


Ole plukker blomster.


Ole venter på at hestene skal komme.

Ole gjør hærverk


Ole leser kart.


Ole tar seg en pause på benken.


Ole klatrer i fjellet.


Ole hugger trær...


... og klatrer i dem etterpå.


Ole spiser boller. To stykk!


Ole svømmer.


Ole driver med grafitti.


Ole gjemmer seg for politiet.


Ole har fått øye på en sjenert, men vakker, eldre andefrue.


Ole er svært betatt. Men fruen var opptatt, og kunne ikke bli med på date.


Ole spiller fotball med Eirik i stedet.


Ole og Mari venter på bussen.


Ole tar seg en havregrøt, etter en lang dag i skog og mark.
Ole er min venn.

11 kommentarer:

eli marie sa...

Jeg synes Ole ser utrolig kul ut:o) Håper Ole blir med til Kristiansand så jeg får hilse på han.

Susanne sa...

Jeg liker Ole! Herlige bilder, og herlig fortelling :)

Mari sa...

Jeg ønsker meg også en venn som Ole.

Therese sa...

Kan du ikke lage barnebok da? Kanskje uten hærverk og grafitti og å gjemme seg for politiet, men jeg skal love jeg hadde kjøpt den!

Anonym sa...

VÅR VENN EIRIK, VÅR VENN!

(hilsen mari)

Siri Beate sa...

Ole er tøff!

Eirik sa...

Haha. Ole slo an! Det skal han ha:)
Takk for kommentarer!

Eli Marie: Det kan godt være han blir med. Har ikke snakka med han om det ennå.

Susanne: Ole liker deg også!

Mari som ønsker seg en venn som Ole: Man finner seg en venn som han når man minst venter det:)

Therese: Barnebok? Kanskje... Jeg skal jo ikke jobbe i sommer, så det hadde vært en grei inntektskilde.

Mari som har en venn som Ole: Jaja. Selvfølgelig. MIN venn og DIN venn. VÅR venn.

Siri Beate: Ole synes Siri Beate er tøff også!

Unknown sa...

Ååå så artig!! hihi nå er jeg og ole-fan:) (eirik-fan har jeg jo være lenge)

Lisbeth sa...

Jeg bor faktisk med Ole jeg=)

Prince Williams Mawanda sa...

hillarious!!

Diego R. L. sa...

Yo no te entenderé a ti y tu a mi seguramente tampoco pero la fotografía es universal y ciertamente estas fotos me han encantado! Mola muchisimo como un elemento fuera de contexto puede ser tan gracioso!